wtv babe :)

HAHA, ni aku nak story pasal something yang stupid. pasal jeans pun nak bergaduh dengan abang, kakak, and cousin padahal jeans tu dah lama pakai BUT memang ahh jeans tu koyak koyak because namanya pun kan JEANS ROCKSTAR soo biasalah tu kan. HAHAHA and malam ni pulak main poker asik BADLUCK jee, kalah banyak gila and malam ni ahh paling banyak kalah seumur hidup aku! haihh macam macam dah jadi antara aku dengan mr.z tu but malam semalam danny daniel buat super saver call aku and aku suka gila dia call aku because dia adalah PENASIHAT CINTA aku. kisah kitaorg sama jee, masing masing setia menunggu mr&mrs pasangan kitaorang. BUT dia juga selaku bestfriend&abang&counselor HAHAHA dia sporting gila ohh padahal kitaorang bukan rapat sgt pun and dulu sebelum aku kenal dia pun aku selalu kerek gila dengan dia BUT  dia still baik dgn aku. dia ni seorang yg penyabar&baik hati&setia&rajin&MINAT MAIN POKER MACAM AKU JUGA <3 and tu ahh yg aku paling suka pasal dia.

No comments:

Post a Comment