excited jumpa orang tu

yes suka sangat sangat family day kali ni! dapat jumpa orang yang serupa macam mr.z but yang paling terhebatnya ialah aku pun tak tahu nama, umur, stay and semua ahh pasal dia. HAHAHAHA tapi just ada gambar dia dari tepi, pehh bapak kesian aku ni. but time family day tu ada sukanneka then nama ayah aku kena panggil lepas tu kena ada dua org anak join sekali but semua taknak, last sekali aku ckp dekat kak leen mcm ni 'jom lah kita main' then kitaorang pun main lah game tu. berlari lari HAHAHA dgn ayah aku sekali join lari then main tipu ahh but tak menang pun just dapat number 3. HAHAHAHA but semua happening gila ahh time main bola dalam swimming pool padahal semua yg main tu bukan kenal pun but semua kelakar ahh, aku dgn kakak aku ni mula mula taknak main but tiba tiba jee join sekaki then jadi goal keeper but sekali 3orang jadi goal keeper then diorang dah tak boleh nak goalkan bola because tiang goal dah kena tutup dgn kitaorg. ada sorang uncle ni boleh panggil aku dgn kakak aku minah current, HAHA uncle tulah yang paling kecoh gila dlm swimming pool tu. then team aku menang 4-0 hahahaha hebat gila ahh. then time malam ada karaoke ayah aku menang tempat kedua, then dapat hamper cabutan bertuah lepas tu mama aku pulak dapat pakaian perempuan terbaik malam tu so kitaorg dapat 3hamper besar gila yg penuh dengan chocolate semuanya. sedap gila ohhhh.
then time ayah ayah sekalian tengah karaoke bagai ni ada ahh anak kwn ayah aku 3 org lelaki ni curi curi smoke then bila aku lalu nak balik bilik ambil phone diorg lari because ingat aku ayah diorang HAHAHA bapak kelakar gila. lepas habis dinner kitaorg semua naik bilik then diorg semua dah tidoo, yang aku lepak dekat beranda bilik tgk budak budak tu mandi swimming pool dgn clon mr.z and abg aku. hahahaha aku suka gila because dia asyik tengok aku jee. so sweet then esoknya breakfast, mandi sungai and mandi swimming pool before check out. lepas tu kemas kemas utk balik, alahh taknak balik because nak clon mr.z tu but kereta penuh dgn makanan hamper tu semua adess! TAK SABAR TUNGGU FAMILY DAY NEXT YEAR <3

2 comments: